A K&H bank a mobilappja problémáival kapcsolatban küzdött, miután a felhasználók „elavult” verzióval szembesültek, amit a Google Playen és az App Store-ban hibásan kellett volna frissíteni. Az ügyfeleknek azt javasolta a bank, hogy az SMS-azonosítással lépjenek be a netbankba, ami a mobiltoken-azonosítást is lehetővé tette. A szombati megoldás az, hogy a felhasználók közvetlenül az áruházakban keresve rá a K&H-ra, frissíthessék a mobilappot. Ez egy egyszerű, gyors és hatékony megoldást biztosít a probléma megoldására. A K&H bank azon dolgozik, hogy a felhasználóknak kényelmesebb és biztonságosabb szolgáltatást nyújtson, ami különösen fontos a jelenlegi helyzetben. A hibajavítások elvégzésével a bank megoldást talált a mobilapp problémájára és biztosított egy megbízható, biztonságos és kényelmes felhasználói élményt.
Megoldás érkezett a K&H-s mobilapp-problémára.