A Lidl Magyarország árcsökkentési kampányba kezdett, hogy a magyar emberek és családok mellett álljon. A 2023 január elsejétől folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett lánc mintegy 200 termék árát mérsékelte, melyek között helyet kaptak sajtok, tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, mustár, bacon stb. Az árváltozások között helyet kaptak az 11 százalékos rizs, a 240 forinttal csökkent vegyes virágméz, és a 350 forinttal csökkent 400 grammos körcikkelyes sajt ára is. A diszkontláncok versenyhivatali vizsgálat alatt állnak, mivel az egyes eljárások eredményei után a GVH tájékoztatja a közvéleményt. Az elmúlt fél évben a vajárak 20-25 százalékos árcsökkentését hajtották végre, melynek oka az olcsóbb beszerzés. Az Aldi és a Penny Market is ki akart lépni a versenyhivatali vizsgálatból, így a következő hónapokban további árcsökkentések jöhetnek, amelyek között helyet kaphatnak a tejtermékeknél, általában az élelmiszernél is.