A többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary idén nagyságrendileg 100, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővíti csapatát.
Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül várják a jelentkezőket. Most, hogy tart a Budapest Pride hónap, az elfogadás és a sokszínűség is nagyobb figyelmet kap.
Kapva az alkalmon, az ország vezető kommunikációs cége, a Publicis Groupe Hungary, hogy új lendületet adjon év végéig tervezett toborzó kampányának, aminek keretében havonta 8-10, éves szinten nagyságrendileg 100 ember felvételét tervezik.
„Szakmánkból fakadóan hiszünk a szavak teremtő erejében: az érzékeny témák melletti nyílt állásfoglalás segít katalizálni a társadalmi szintű kulturális változásokat. Emiatt tartjuk igazán fontosnak azt hangsúlyozni, hogy a Publicis Groupe Hungary egy olyan munkahely, ahol a sokszínűségre értékként tekintünk, és a diverz módon gondolkodó szakemberek biztonságos és elfogadó környezetben dolgozhatnak” – mondta el Sásdi Helga, a cég CEO-ja.
Ahhoz, hogy valaki a jövőben a cég munkatársa lehessen, megfelelő szakértelemmel kell rendelkeznie és hinnie kell az emberek közötti egyenlőségben. Ha sikeresen zárul a toborzás, a cég 250-300 főt fog foglalkoztatni, ezzel pedig a legnagyobb hazai kreatív foglalkoztatók élére kerül.
„A nagy médianyilvánossággal bíró cégek elkötelezettsége az LMBT+ közösség mellett a konkrét vállalásaikban tud a legjobban megmutatkozni: abban, ahogy belső kultúrájukat alakítják az ott dolgozók jóllétéért, azért, hogy valóban diszkriminációmentes és biztonságos munkahelyet biztosítsanak. Ezen felül egy kommunikációval foglalkozó vállalat a napi munkájában is sokat tehet a társadalmi egyenlőségért, például azzal, ha fellép az LMBT+ közösség reklámokban történő sztereotip vagy leegyszerűsítő ábrázolása ellen, vagy ha felkarolja az ügyet, mint ahogy a Publicis Groupe Hungary tette azt A család az család kampánnyal. Nagyon fontosnak tartjuk ezeket az elköteleződéseket és reméljük, hogy egyre több cég ismeri fel, hogy milyen sok gyakorlati eszköze van a társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítására”– mondta a Budapest Pride sajtószóvivője, Majercsik Johanna.
A pandémia által erősen érintett iparágban a Publicis Groupe Hungary 2020-ban kiemelkedő évet zárt több mint 200 céget számláló, jelentős részben nemzetközi ügyfélállományának köszönhetően.
Forrás: telex.hu