A Google elkaszálásával kapcsolatos döntését Január közepén hozta meg a cég, melynek Stadiája videójátékok streamelésére adott lehetőséget. A megoldás csak három évet élt, mielőtt a vállalat úgy döntött volna, hogy elkaszálja a projektet. A döntésük hátterében a brit versenypiaci hatóság (CMA) által közzétett adatok állnak, melyek szerint a Stadia piaci részesedése 2021-ben 0-5 százalék közti értékre olvadt, ami megelőzte a szintén ebbe a sávba eső Amazon Lunát, de messze elmaradt az xCloud 60-70 százalékos részesedésétől, illetve az NVIDIA GeForce Now és a PlayStation Cloud Gamingtől. A Google vállalatnál tudták, hogy a szolgáltatás masszív veszteséget termel, és a nem túl látványos start után fokozatosan építették le a projektet. A CMA által közölt adatok alapján megállapítható, hogy nem meglepő, hogy a vállalat inkább elkaszálta a Stadiát, mintsem, hogy még több pénzt öntsenek egy olyan projektbe, ami nagy számú versenytárssal szemben nem tudott megfelelő piaci sikereket elérni.
A Google elkaszálta a Stadiát, mivel a piaci részesedését tekintve nem tudta megszorongatni a konkurenciát.